PREPRAVA A DODÁVKA
- EXPEDÍCIA TOVARU
Objednávky vybavujeme každý pracovný deň. Sme vám k dispozícii od pondelka do piatku a naši kolegovia v expedícii starostlivo zabalia každú objednávku, ktorá k nám príde. - AKÝCH DOPRAVCOV POUŽÍVATE
Na doručenie tovaru si môžete vybrať z troch dopravcov: Zásilkovňa, PPL a Česká pošta. Využiť môžete aj osobný odber na našej pobočke v Jablonci nad Nisou. - KEDY DOSTANEM SVOJ TOVAR?
Objednávky vybavujeme každý pracovný deň. Ktorý dopravca a do koľkých hodín mi môže objednávku doručiť ešte v ten istý deň?- PPL - do 12.00 hod. a garantované doručenie do 1 až 2 pracovných dní
- SHIPPER - do 10.00 hod. a garantované doručenie do 1 až 3 pracovných dní
- ČESKÁ POŠTA - do 14.00 hod. a garantované doručenie do 1 až 3 pracovných dní
- KEDY DOSTANEM DOPRAVU ZADARMO
Našim zákazníkom nad určité čísla ponúkame dopravu zdarma, ktorá sa líši v závislosti od zvoleného dopravcu. Aké množstvá si máme objednať, od ktorých dopravcov si môžeme prevziať dopravu? Do týchto súm sa započítava len hodnota tovaru a nad tieto sumy účtujeme prepravné.- PPL - nad 1 200 Kč
- DOPRAVA - nad 949 Kč
- ČESKÁ POŠTA - nad 949 Kč
- OBJEDNÁVKU SI MÔŽEM VYZDVIHNÚŤ OSOBNE
Áno! Radi vás uvidíme v Jablonci nad Nisou. Objednávku si môžete vyzdvihnúť po obdržaní SMS správy s informáciou, že tovar je pripravený. Bohužiaľ, objednávku nie je možné vyzdvihnúť skôr. Na prípravu objednávky máme 24 hodín od jej objednania.
REKLAMÁCIA OBJEDNÁVKY
- NEDOSTAL SOM OBJEDNANÝ TOVAR
Hoci sa snažíme predchádzať chybám a procesy prípravy podliehajú viacerým kontrolám, chyby sa, žiaľ, môžu vloudiť. Ak vo vašej objednávke chýba objednaný a zaplatený výrobok, napíšte nám a my všetko vyriešime k vašej spokojnosti. - NEDORUČENÁ ALEBO STRATENÁ ZÁSIELKA
Vaša objednávka bola odoslaná dopravcovi, ale tovar stále nikde nie je? Nezabudnite nás o tejto komplikácii informovať, aby sme mohli zistiť situáciu a v prípade potreby vám tovar opätovne zaslať, aby ste ho mohli čo najskôr dostať. - OBJEDNAL SOM SI TOVAR, KTORÝ NIE JE NA SKLADE
Logistika je náročná vec a bohužiaľ sa nám stáva, že niektoré položky nie sú na sklade. Hoci sa snažíme týmto situáciám predchádzať, niekedy sa stane, že našim dodávateľom dôjdu zásoby a my sme nútení čakať. Tovar je vždy označený ako vypredaný, ak si ho napriek tomu objednáte, budeme vás kontaktovať e-mailom a situáciu spoločne vyriešime.
PLATBA OBJEDNÁVKY
- AKO MÔŽEM ZAPLATIŤ ZA SVOJU OBJEDNÁVKU
Objednávku môžete zaplatiť bankovým prevodom, online kreditnou kartou alebo na dobierku (túto možnosť neponúkame pri doručovaní balíkov). - KOĽKO STOJÍ DOPRAVA
Cena poštovného sa líši od dopravcu k dopravcovi, platba bankovým prevodom a online platobnou kartou je bezplatná. Pri platbe na dobierku účtujeme poplatok podľa platného cenníka dopravcu.- PPL - cena dopravy je 99 Kč + 39 Kč poplatok za doručenie
- Česká pošta - cena dopravy sa pohybuje od 65 Kč do 92 Kč + 39 Kč dobierka
- Poštová zásielka - 66 Kč
- ZA AKO DLHO PO ZAPLATENÍ MI BUDE OBJEDNÁVKA ODOSLANÁ
Po zaplatení objednávky vám zašleme e-mailom potvrdenie o pripísaní sumy na váš účet a objednávku spracujemečo najskôr. - PRI PLATBE SOM NEZADAL VARIABILNÝ SYMBOL
Pri platbe bankovým prevodom je vždy potrebné zadať variabilný symbol, ktorý nájdete v e-maile po potvrdení objednávky. Bez uvedenia variabilného symbolu sa platba nespáruje a máme ju uvedenú ako nezaplatenú. O tejto skutočnosti nás prosím čo najskôr informujte e-mailom. - OBJEDNÁVKU SOM UHRADIL PO ZRUŠENÍ
Po uplynutí určitej doby naša administratíva automaticky ruší nezaplatené objednávky. Ak ste potom objednávku uhradili, kontaktujte náse-mailom, aby sme objednávku obnovili. Bohužiaľ, po zrušení objednávky nie sme schopní sami dohľadať jej úhradu. - JE ONLINE PLATBA BEZPEČNÁ
Online platba kartou je typ internetovej platby, ktorá je úplne bezpečná a nemusíte sa obávať jej zneužitia. Okrem toho naša administratíva reaguje okamžite a platby kartou spracúva automaticky. - USKUTOČNIL SOM PLATBU, ALE NEDOSTAL SOM POTVRDENIE
Ak ste zaplatili za tovar bankovým prevodom a nedostali ste potvrdenie, je možné, že ste zadali nesprávny e-mail alebo platba nebola spárovaná. V takom prípade sa obráťte na našu e-mailovú podporu a my všetko vyriešime. - NEPODARILO SA MI USKUTOČNIŤ ONLINE PLATBU
Ak sa vám nepodarilo uskutočniť online platbu, nevytvárajte novú objednávku! Pošlite nám e-mail a my vám zašleme odkaz na opätovné zaplatenie existujúcej objednávky alebo zmenu formy platby v administrácii. - SVOJU OBJEDNÁVKU SOM ZAPLATIL/A 2X
Áno, aj to sa môže stať. Vaše peniaze si samozrejme nenecháme! Pošlite nám e-mail a my vám preplatok vrátime späť na váš účet. - MÔŽEM ZAPLATIŤ KREDITNOU KARTOU PRI OSOBNOM ODBERE
Bohužiaľ nie, za objednávku môžete zaplatiť len v hotovosti na našom výdajnom mieste. Ak si želáte zaplatiť kartou, môžete to urobiť len online alebo bankovým prevodom počas procesu objednávky.
INFORMÁCIE O PRODUKTE
- ODKIAĽ POCHÁDZAJÚ VAŠE VÝROBKY
Naše výrobky nakupujeme od overených dodávateľov z celého sveta a využívame aj služby domácich dodávateľov. Okrem toho je na každom výrobku uvedená krajina pôvodu a to isté je uvedené aj na etiketách. - PREČO NEMÔŽEM NÁJSŤ DÁVKOVANIE VŠETKÝCH VÝROBKOV
Žiaľ, ako predajcovia sa musíme riadiť nariadením Európskej únie (ES) č. 1924/2006, ktoré prísne obmedzuje informácie o zdravotných tvrdeniach o bylinkách. Z tohto dôvodu môžeme pri bylinkách uvádzať len schválené informácie a pri niektorých vôbec žiadne. - AKO SKLADOVAŤ BYLINKY
Bylinky skladujte na suchom a tmavom mieste. Bylinky môžete skladovať aj v tmavých sklenených nádobách a ak ich otvoríte, vždy ich opäť starostlivo uzavrite kvôli vlhkosti. - AKÝ JE ROZDIEL MEDZI BYLINKOU A EXTRAKTOM
Extrakt je laboratórne vyrobený koncentrát, ktorý je približne 2x silnejší ako samotná bylina. Z tohto dôvodu musíme znížiť aj dávkovanie, kde pri extrakte stačí maximálne 0,5 až 1 gram raz denne. - AKÝ JE ROZDIEL MEDZI EXTRAKTMI
V našej ponuke máme dva druhy extraktov. Extrakty, kde sú uvedené percentuálne podiely (20 %, 10 % atď.), sú štandardizované a je presne uvedený počet účinných látok.
Druhý druh extraktov (10:1, 4:1 atď.) sú na báze celulózy a nie je v nich uvedený presný počet účinných látok. Z toho vyplýva rozdiel v cene. - AKO DLHO MÁM VÝROBKY UŽÍVAŤ
Užívanie byliniek je veľmi individuálne. Niektoré sa môžu užívať dlhodobo, iné len krátkodobo počas trvania ťažkostí. Úplné informácie nájdete pri výrobku (ak je to povolené). - AKÉ KAPSULE POUŽÍVATE
Naše extrakty a byliny ukladáme do priehľadných kapsúl vyrobených z hydroxypropylmetylcelulózy a farbív. sú vegetariánske, a tak vyhovujú všetkým kultúrnym, náboženským a stravovacím zvyklostiam. Kapsuly majú veľkosť 00.
ĎALŠIE OTÁZKY
- ZASIELANIE OBJEDNÁVOK DO ZAHRANIČIA
Objednávky zasielame aj na Slovensko, kde si môžete v hornej lište alebo v košíku prepnúť z CZK na EUR. Čo sa týka ostatných krajín, je potrebná individuálna dohoda prostredníctvom e-mailu. - VEĽKOOBCHODNÁ SPOLUPRÁCA
Ponúkame aj formu veľkoobchodnej spolupráce. Všetky informácie o veľkoobchodnej spolupráci nájdete v odkaze nižšie:
ZĽAVA PRE VERNÝCH ZÁKAZNÍKOV
Pre našich zákazníkov ponúkame aj zľavu 5 % na celú objednávku! Stačí sa u nás zaregistrovať a po prvej objednávkevám sľúbená zľava automaticky pristane na účte. A vzťahuje sa aj na tovar, ktorý máme vo výpredaji. Kde sa môžete zaregistrovať?